PR/32

PR/32 – polomakety cestovních a GT vozů (1:32)

1. KAROSERIE

Povoleny jsou karoserie dle úvodní definice (stejné a obdobné typy jako u kategorie PR/24). Ostřiženy musí být tak, aby byl zachován charakteristický vzhled daného auta (maska, světla, dveře apod.).

2. PODVOZEK

Povoleny jsou podvozky Parma International 32, Parma Flexi Womp 32 a Demon. Nelze je nijak upravovat a doplňovat, s výjimkou vyztužení držáků ložisek zadní hřídele drátem (obr. 1) a zvětšení délky drážky držáku motoru tak, aby motor šel přisunout víc k hřídeli zadních kol. Připájet lze ložiska zadní hřídele, přívodní kabely motoru, trubičky na špendlíky, vymezovací trubičky předních kol, přední hřídel, pastorek a motor. Zavěšení předních kol musí být provedeno na jedné nedělené rovné hřídeli a v místě určeném pro umístění přední nápravy. Zadní hřídel musí mít průměr 3/32“ a musí být plného průřezu, pro její uložení musí být použita kluzná ložiska. Podvozek lze opatřit olověným závažím lepeným shora na díly podvozku.

3. MOTOR

Motor třídy X12, 16C, 16D viz specifikace motorů.

4. KOLA

  • minimální průměr předních kol 12 mm

5. OSTATNÍ ROZMĚRY

  • minimální světlost mezi zadními koly pod jejich hřídelí 0,8 mm
  • minimální výška modelu v místě horní hrany předního „skla“ karoserie 25 mm
  • maximální šířka modelu 64 mm