PR/32

polomakety cestovních a GT aut (1:32)

1.1.1.    KAROSERIE

Povoleny jsou karoserie podle úvodní definice (obdobné typy jako u kategorie PR/24). Ostřiženy musí být tak, aby byl zachován charakteristický vzhled daného auta (maska, světla, dveře apod.).

1.1.2.    PODVOZEK

Povoleny jsou podvozky Parma International 32, Parma Flexi Womp 32 ,Demon a JK25. Nelze je nijak upravovat a doplňovat, s výjimkou zvětšení délky drážky držáku motoru tak, aby motor šel více přisunout k hřídeli zadních kol.

Připájet lze ložiska zadní hřídele, přívodní kabely motoru, trubičky na špendlíky, vymezovací trubičky předních kol, přední hřídel, pastorek a motor. Zavěšení předních kol musí být provedeno na jedné nedělené rovné hřídeli a v místě určeném pro umístění přední nápravy. Přední náprava nemusí být však použita, pokud je model opatřen nalepeným obrázkem předního kola (min. průměr 12 mm) v odpovídající poloze na karoserii.

Zadní hřídel musí mít průměr  3/32“ a musí být plného průřezu, pro její uložení musí být použita kluzná ložiska. Podvozek lze opatřit olověným závažím lepeným shora na díly podvozku.

1.1.3.    MOTOR

Motor třídy X12, 16D (viz odstavce 4.4., 4.6.)

1.1.4.    KOLA

minimální průměr předních kol, samolepek                                                                      12 mm

1.1.5.    OSTATNÍ ROZMĚRY

minimální světlost mezi zadními koly pod jejich hřídelí                                                0,8 mm

Další rozměr se měří na technické podložce.

minimální výška modelu v místě horní hrany předního „skla“ karoserie                   25 mm

maximální šířka modelu                                                                                                        64 mm