JGT3 Am

4model auta GT3 (1:32)

1.1.1.    KAROSERIE

Model automobilu GT3 v měřítku 1/32, komerčně dostupný *

Seznam autorizovaných vozidel (model a výrobce):

Aston Martin DBR9 GT3: NSR; Aston Martin Vantage 2013: NSR, Scalextric; Audi R8 LMS GT3: Carrera, Ninco, NSR, Scaleauto, Scalextric, SCX; Bentley Continental GT3: Scalextric; BMW M6 GT3: Carrera; BMW Z4 GT3: Carrera, NSR, Scaleauto, Scalextric; Corvette C7 R GTE: Carrera, NSR, Scaleauto, Scalextric; Corvette C6R GT3: Ninco, NSR; Dodge Viper GTS-R: Scaleauto; Ferrari 458 GTC / GTE: Black Arrow, Carrera; Ferrari 488 GTC / GTE: Carrera; Ford GT-LM: Carrera, Ninco, Scalextric; Lamborghini Huracan GT3: Carrera, Sidewais; Lamborghini Gallardo: Scalextric; McLaren MP4-12C GT3: Scalextric; Mercedes AMG SLS GT3: carrera, Scalextric, Scaleauto; Mercedes SLS: Carrera, Ninco, Scaleauto; Morgan Aero GT3: SCX; Porsche 911 RSR GT3: Carrera; Porsche 991 RSR GTE: Scalextric, Scaleauto; Porsche 997 GT3: NSR

Pokud bude nový komerčně dostupný model auta GT3, GT-E, který není uveden na seznamu schválených vozů, musí být schválen komisí seriálu MČR GT3 a následně bude doplněn do seznamu.

1.1.2.    HMOTNOST KAROSERIE

Hmotnost karoserie včetně vnitřních částí, čirých částí a křídel, nesmí být menší než 21 g. Je-li to nezbytné pro dosažení této hmotnosti, musí být na spodek interiéru (kokpitu) přilepena olověná zátěž.

1.1.3.    ŠÍŘKA

  1. Šířka karoserie musí být stejná jako původní (originální) model.
  2. Maximální šířka zadní nápravy včetně výpletu a pneumatiky: 63 mm
  3. Maximální šířka přední nápravy není omezena. Viz bod d.
  4. V každém případě musí karoserie vždy zakrývat všechna kola při pohledu shora a zakrývat jakýkoli boční pohyb.
  5. Karoserie nesmí být upravována. Odstranění nebo přidávání materiálu je zakázáno. Podběhy resp. blatníky nesmí být broušeny, pískovány, škrábány atd.
  6. Dekorace je neomezená, ale musí být plně vymalována v realistických barvách závodního auta, s čísly a sponzorskými obtisky. Křídla, zrcátka, antény a stěrače musí být namontovány v původní poloze.
  7. V případě ztráty prvku v průběhu závodní části (definice: kvalifikační, zahřívací, semifinálové, finálové „fáze“ závodu) může modle pokračovat v aktuální fázi, ale před následující fází musí být chybějící prvek doplněn.
  8. Je povoleno používat flexibilní zadní křídlo, pokud je k dispozici od výrobce původního modelu. Musí být zdobené.
  9. Je povoleno vyměnit původní podpěry zadního křídla za jiné, stejného tvaru a pružné, i když jsou zhotoveny ručně. Křídlo však musí být ve své původní pozici podle skutečné předlohy.

1.1.4.    INTERIÉR, OKNA

  1. Interiér (kokpit) musí být původní, který poskytuje výrobce vozidla. Výřezy jsou zakázány. Musí být realisticky vyzdoben nejméně třemi barvami a fixován ve své původní poloze.
  2. Ultra lehká okna (tvarovaná z lehké fólie) jsou zakázána.
  3. Závaží může být přilepené pod interiérem (kokpitem) – viz odstavec 6. 1. 2

1.1.5.    PODVOZEK

  1. Kovový podvozek je zakázán.
  2. Podvozek musí být původní, dodávaný / prodávaný s modelem RTR. 3D tištěný plastový podvozek je povolen pouze u modelů, jejichž původní výrobce nesplňuje pravidla (Carrera, Ninco, Scalextric, Superslot, SCX)
  3. Musí zůstat nezměněný, nemodifikovaný (odstranění nebo přidání materiálu zakázáno), se všemi přiloženými díly. Není povoleno žádné snížení hmotnosti a zvětšení flexibility.
  4. Podvozek s nastavitelným rozvorem není povolen.
  5. Podvozek RT2 Scaleauto je povolen pouze pro model Mercedes SLS – Scaleauto, protože byl prodáván s tímto podvozkem.
  6. Magnety pro zvýšení přilnavosti nejsou povoleny.

1.1.6.    KLEC MOTORU

  1. Jakákoli plastová klec je povolena, pokud je komerčně dostupná a je kompatibilní s homologovaným podvozkem. Všechny kompenzátory („offsety“) a všechny úrovně tvrdosti jsou povoleny.
  2. 3D tištěné klece motoru nejsou povoleny.
  3. Není dovoleno mixovat výrobce (podvozek a klec motoru)
  4. Klec musí zůstat nezměněná, nemodifikovaná (odstranění nebo přidání materiálu je zakázáno)
  5. Musí být typ šikmo uloženého motoru („anglewinder“)

1.1.7.    MOTOR

Libovolný motor typu Longcan s maximálními otáčkami 22.000 ot. /min.

1.1.8.    DISKY A PNEUMATIKY

  1. Disky libovolné – jakýkoli materiál značka, typ –, ale musí být komerčně dostupné.
  2. Přední i zadní kola musí mít tvarové disky (tzv. inserty). Jsou-li tvarované na CNC (loukotě) nemusí mít další insert.
  3. Přední pneumatiky libovolné, s minimálními rozměry 18 mm x 9 mm.
  4. Přední pneumatiky je povoleno nalepit na ráfek. Lakování nebo nátěr či jakákoli jiná

úprava jejich povrchu není povolena.

  1. Přední pneumatiky musí být válcového tvaru, mohou mít lehce zaoblené hrany.
  2. Nezávisle otočná přední kola nejsou dovolena.
  3. Všechna čtyři kola musí být současně v kontaktu s dráhou.
  4. zadní pneumatiky jsou libovolné

1.1.9.    ŠÍŘKA PŘES KOLA

  1. Maximální šířka zadní nápravy naměřená přes kola: 63.00 mm (Kolo definice: pneu, disky, inserty)
  2. Maximální šířka přední nápravy není omezena – viz odstavec 6.1.3
  3. V každém případě však musí karoserie vždy zakrývat všechna kola při pohledu shora

1.1.10. PŘEVODY

Libovolná značka, typ i materiál, ale s modulem 0,5 (48 pitch), který je obvyklým standardem výrobců tohoto typu modelu.

1.1.11. VODÍTKO

  1. Musí být komerčně dostupné, vyrobeno z plastu
  2. Nesmí být viditelné při kolmém pohledu shora
  3. Maximální povolená délka: 24 mm

1.1.12. ODPRUŽENÍ

Odpružené závěsné systémy pro karoserie / podvozek a pro podvozek / motorová klec nejsou povoleny.

1.1.13. RŮZNÉ

  1. Světlost není těmito předpisy omezena
  2. Nápravy, šrouby, matice, podložky, zarážky, kluzná ložiska, dráty, pásy, očka (značka, materiál a typ) jsou libovolné.
  3. Hlavy šroubů lze upravovat jejich rozklepáním (roztemováním).
  4. Valivá ložiska jsou zakázána.
  5. Zátěž je povoleno lepit na horní část Podvozku. Podvozek však nesmí být upravován. Zátěž musí být olovnatá nebo tungstenový tmel (jiné materiály, mosaz atd. Jsou zakázány)

Definice:

Komerčně dostupný model: Byl a je model, který lze koupit po celém světě, i když třeba jen prostřednictvím internetového obchodu a mezinárodní přepravy

Plast: Materiál, který se skládá z jakéhokoliv ze široké škály syntetických nebo polysyntetických organických sloučenin (někdy obsahujících skelná vlákna), které jsou tvárné a mohou být tvarovány nebo 3D vytištěny do pevných dílů.

Tyto předpisy jsou navrženy tak, aby závodní auta byla konkurenceschopná a přijatelná k ovládání. Rozhodnutí organizátora závodu je konečné.